Последователи

вторник, 8 април 2014 г.

Poppies CAS

Ето че пролетта най-после дойде! Това е най-любимия ми сезон, въпреки че се чувствам леко изморена и почти нямам време за любимото ми хоби!
Днес ще ви покажа моята картичка - вдъхновение за прекрасния блог на Тони - Токбобок. Тя е в доста необичайния за мен стил - Clean and simple. Като казвам необичаен, искам да допълня, че това е стил, който много харесвам и си имам фаворити сред дамите, които правят разкошни изчистени картички, но просто моята натура е свързана с малко повечко натруфеност.
 
Дигиталният печат, който използвах е Рoppy и страшно много ми хареса. 
 


Надявам се да успея да ви вдъхновя да вземете участие в предизвикателството за изчистена картичка!
Успешна седмица!

5 коментара:

Te4eto каза...

Друг път не разправяй, че не е твоят стил... или поне се пробвай по-често - много добре ти се получава! Може и да е защото обичам макове, но картичката ти веднага ме грабна.
Единствената ми забележка е че 'топчетата' не са зелени и така приличат повече на шипки, но пък твое си е правото да ги направиш както на теб ти харесва, така че:
Страхотна картичка!

Соня каза...

Ехаа,много красива картичка!Направо ми останаха очите!Поздрави!

FanyCraft каза...

Прекрасна!:)

Toni каза...

И аз мисля, че трябва по-често да твориш в този стил. Чудесно ти се получава. Картичката ти е много въздействаща. Благодаря ти за прекрасното участие като вдъхновител.

Маги каза...

Помисли си пак дали това е необичаен за теб стил. :) Вижда се справяш се прекрасно както с по-натруфените картички, така и с CAS.