Последователи

четвъртък, 10 октомври 2013 г.

365 reasons to scream

Привет, приятели! След една дълга септемврийска почивка, наситена с много прекрасни емоции и пътувания, но с много малко време за крафтърстване, се завръщам по-сериозно към любимото ни хоби. Да си призная честно, след пътуванията направо ме хвана една творческа криза, или май повече - "творчески мързел". Картичкофурийската среща във Варна обаче толкова ме зареди и така ме засърбяха ръцете, че сега вече сигурно по-често ще се навъртам да показвам това онова.
Тази вечер ще ви покажа един тефтер, който ми беше поръчан от една ного мила и много търпелива (имайки впредвид, че ми го е поръчала от началото на септември) дама за нейн приятел и носи оптимистичното заглавие "365 причини да извикаш: Да!!! Животът е прекрасен"

 


 

3 коментара:

Plamnito каза...

В първият момент прочетох 365 reasons to create и ми стана много приятно, защото се опитвам да се събера във вдъхновението си тези дни. Страхотен бележник!

Alexandra♥ каза...

Lovely notebook Valchen! I like the colored image and your embellishments on the inner cover

Bo каза...

Много е готин и подходящ за посланието! :)