Последователи

сряда, 19 септември 2012 г.

Last summer days

Привет отново! Отдавна не бях правила картички и вчера ме засърбяха вече ръцете. Исках да експериментирам с оцветяването и реших да пробвам с акварелен картон - реших първо да пробвам с дистрес мастила, но нещо не ми се получи добре. Затова пък толкова ми хареса текстурата на картона, че реших да пробвам с копици и за мое учудване се оказа, че се преливат доста добре върху такъв 'негладък' картон.
Установила съм, че винаги когато дълго време не съм правила картички и търся ново вдъхновение, най-често посягам към печатите на Магнолия. Сигурно и друг път съм казвала тук, че просто обожавам Тилдите във всичките им вариации - печати и текстилни кукли. За съжаление, въпреки че си закупих подходящи платове и книги с кройки, никак не ми се отдава шиенето (което може би се дължи на факта, че шия с една ръчна машина, която за нищо не става, но мъжът ми категорично отказа да обогатя хаоса в работната ми стая и с шевна машина), така че ми остава само да си оцветявам печатите с Тилдите. Та ето какво излезе от моя опит да си върна вдъхновението за правене на картички:
И отново реших, че вътре също трябва да има мъничко цвят:
 


9 коментара:

Toni каза...

Страхотна е тази Тилда! Много настроение носи!

vilini каза...

Много е сладка! Ами ако си била послушна, пиши на дядо Коледа, да ти донесе шевна машина. И разбира се дай писмото на мъжа, е за да го изпрати....

Пъстър свят каза...

Валя, чудесна картичка! А Тилда е голяма сладурка! Поздрави!

Unknown каза...

Еееее много готена картичка :) супер сладурска Тилда, а хартиите са супер :)

Маги каза...

:) Мислим еднакво май. Преди няколко дни използвах точно хартията на карета в комбинация с тази с дървената текстура за корици на един рецептурник.
Много е хубава картичката. Задобряваш в снимането.:)

arcadia каза...

Чудесна картичка, толкова уютно "местенце" си сътворила за тази сладка Тилдичка!

Vili M. каза...

Аз като един заклет фен на Тилдите и на дървените текстури, категорично мога да заявя, че картичката ти е прекрасна! Много цветна и красива!

Bo каза...

Много красива, цветна и лятна! Което ми напомня колко ми липсва вече лятото! Но, в очакване на следващото!:)

Natallia каза...

Очень красивая Тильдочка! И открытка такая летняя, цветочная! Здорово!