Последователи

сряда, 30 ноември 2011 г.

На гости

Много бях поласкана от поканата на Иванина (Ivet Fantasy) да гостувам на нейния блог в новата й рубрика "На фокус". Да си призная приех тази покана с голямо удоволствие първо, защото много харесвам всичко, което прави и показва в блога си и второ, защото много ми хареса идеята й да ни 'запознава' по този интересен начин помежду ни.
Пожелавам й да посрещне още много гости по този гостоприемен начин в нейното виртуално местенце, пълно с хартиени фантазии!

4 коментара:

Пъстър свят каза...

Валя, поздравления! Радвам се, че те опознах по отблизо. Страхотно представяне! Беше ми много приятно!

Unknown каза...

:) Супер представяне :)
Трябва да ми разкажеш повече за новия си фотоапарат, че и аз съм си поръчала на дядо Коледа :) ама дали съм слушала .... е друг въпрос :)

Veselina каза...

И аз прочетох инициативата на Ивето и много ми хареса. Сега, Валя, ще ми е още по-приятна всяка виртуална среща с теб, както между впрочем и с всички други момичета от нашето хоби пространство.

Маги каза...

:) Чудесно представяне, Валя! Беше ми интересно да науча нови неща за теб!